Nyt personale i klinikken

Nyt personale i klinikken

Den 1/4-26 starter ny Reservepraksislæge Lukas i klinikken.

Han skal være her i klinikken i 6 måneder.

Lukas er uddannet Læge og kommer fra turnus på Akut afdelingen på Slagelse Sygehus.

Den 1/4-26 starter ny Vikar Læge Nanna også i vores klinik.

Nanna vil være her i klinikken i 4 måneder og kommer fra turnus hos Lægerne I Lystskoven.