Lægerne ved Stationen

Nyt Kliniknavn: Lægerne ved Stationen

Fra den 1/4-26 ændrer Lægerne Reventlow, Wolfhagen & Bendtsen klinik navn til Lægerne ved Stationen.

Alle læger og personale forbliver de samme med undtagelse af Ulla Wolfhagen, der går på pension 31/3-26.

Vi siger tusinde tak til Ulla for mange dejlige år og ønsker hende en rigtig dejlig pensionist tilværelse.